Thursday, May 3, 2012

Ffuuuuhhhhh....!!~

Satu bunyi yg terkeluar dari saluran pernafasan ku...dinamakan bunyi tersebut 'mengeluh'....terdengar satu keluhan yang amat berat sekali yang terzahir dari saluran pernafasan ku....
*aku tau mengeluh adalah salah 1 sifat yang Allah xsuka hamba2nya buat...
Aku dah penat, aku dah lemas dengan sikap dia yang cukup merimaskan...aku cukup sesak nafas bile bersemuka atau bercakap dengan manusia yang suka mementingkan diri sendiri...ditambah plak sikap riak dan perasan bagus tuh bertambah-tambah teserlah disebalik sikap kepoyoan beliou...
Bukan nak mendabik dada dengan mengatakan bahawa aku bukan jenis macam manusia tersebut...tp Alhamdulillah selama aku hidup di muka bumi ciptaan yang terindah Tuhan Yang Maha Esa ini, aku tak pernah lagi bersikap tuk mementingkan diri aku sendiri...
Aarrggghhh...cakap banyak pun tak guna...ati memang dah panas...di tambah plak kepanasan dengan lektrik takde...menempek la kejap aku dalam kereta menterjemah tafsiran keluhan yang terkeluar dari saluran pernafasan ku....
Sabot perot sokmo aku...ggrrrrr.....!!~
Wahai teman...tolong jangan buat aku marah....kerana kesabaran serta amarah aku ade batasnya...aku takut setiap ape yang terzahir atau terluah dari mulut ku yang molek nih akan menyakitkan hati kamu...so tolong la....jangan buat aku marah...kerana aku tak suka tuk memarahi orang ditambah plak kau pun sudah dewasa dan meningkat usia dan bakal menjadi seorang isteri tak lama lagi...so peliszzz peliszzzz pelisszzzzz don't make me angry with you...



Alhamdulillah luahan hati aku selalu jer didengar oleh insan yang sudi mendengar dan sudi meminjamkan telinga dia untuk mendengar luahan hati aku yang suka sangat bercerita atau mengomel selain dari Allah Maha Pendengar...  =)
Honestly...aku sangat menyayangi beliou...sudah lama aku tak merasai perasaan seperti nih...aku mendoakan semoga jodoh antara kami berdua akan terikat dengan ikatan yang sah satu hari nanti....Insyaallah...buat Incik Kanda...thanks for being there for me when i really-really need someone...SAYANG KAMU KETAT-KETAT....  ^__^



~dalam Incik Oren ku~
03/05/2012 0006a.m

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment