Thursday, May 31, 2012

Bilik ku Bubur ChaCha

Assalamualaikum...
Lama benor aku tak mengudate blog aku nih...harap maaf la...sebab lately nih aku benar2 kebizian...sebuk menghintung hari-hari bahagia untuk adik tersayang....  =)
Adik aku bakal kahwin tak lama lg....lagi lebih kurang 48jam jer lagi beliau akan bakal bergelar seorang isteri...huhuhu...aku plak yang nerbes...hehehehe...
Semalam aku dapat berita yang mengejutkan aku bahawa bilik aku sudah bertukar rupa...so kaler pool...wwwaaaa....adik aku kata ade kaler pink+merah+ purple pada dinding bilik aku...oh tidaakkk....bilik aku....bilik aku....bilikkk akuuuu....dah cam rupa bubur cha cha dah aku tgk...hohohohooh...  =,='
Yes...my room is bubur chacha...dgn penambahan bunga-bungaan daun-daunan serta kain-kain rentang yang merentangi katil pengantin...komplit kaler bubur chacha...hahahahah....sesampai jer kat rumah bonda dan ayahnda tadi...terus aku serbu ke bilik...tuk melihat rupa warna-warni nya bilik ku...
Dan akhirnya..."OHH TIDAAKKKKK......!!~"

 


*cantik gak katil pengantin dihias walaupun bilik ku dah bertukar warna...katil pengantin jer k yang cantik....bukan kaler bilik...ohohohohoh....


Walau pun jeritan aku sungguh-sungguh menyakitkan anak telinga yang mendengar...akhirnya bonda telah membuat keputusan untuk menghalau aku dan bakal pengantin dari bilik tido ku....sampa hati bonda menghalau kami...bonda mengarahkan agar kami berdua tido di bilik bonda dan ayahnda kerana ingin memberi laluan kepada abang dan kakak ipar ku yang bakal tiba tidak lama lagi...wwwaaaa....aku rindukan katil ku...aku rindukan ekon ku...terasa cam nak angkut jer katil dan ekon ku....takleh-takleh...!!  =,='

No comments:

Post a Comment