Saturday, May 12, 2012

Lemao Di Hari Sabtu


Tup tap tup tap tup tap...kibod aku bebunyi laju...
Tapi haram satu apa pn aku tak tao nak tulis...
Hujan tetiba lebat plak kat luar tuh....
Niat kat hati nak kuar karang g Tesco...
Karang la sangat kan...dari pagi tadi kot duk niat nak kuar...
Tapi tak kuar-kuar pun lagi...hohohoho
Perot dah bebunyi menandakan aku dah kelaparan...
Niat di hati nak masak...tapi tak masak-masak gak dari tadi...
Ok fine...lantak ko la ASZ oii...kemalasan melampau di hujung minggu...
Camnih la ko jadi...
Tambah-tambah lak pokcik keje arinih kan...so lemao sokmo la aku arinih...
Takde orang aku nak kaco...memember lain semua lepakchill wif diorang punya family kat umah...
Almaklom la memember aku semuanya tinggal ngan family masing-masing...
Aku nih anak perantauan...huhuhuhu...
Suddently missising my mum n dad...hohohoh...
Huhh..!!
Carik-carik hengpong...search “Mama” numbers...
Nak call hengpong celcom ke maxis??celcom ke maxis??celcom ke maxis??
Dei...call jer la...banyak songeh la plak ko nih....
Kang aku cepok kang....hohohooho....
“Assalamualaikum mak.....mwahhh....”






Bye yu olsszz..... ~END~




Lokasi : di ruang tamu mengadap LAPPY sambil di skodeng oleh TV yang tertutup akibat bunyi soundtrack yang menarik di luar iaitu Hujan vs Guruh feat Kilat

No comments:

Post a Comment