Saturday, May 5, 2012

Aku Dalam Mood Lemao

Mulut menganga...nafas menghembus keras....mata berair menandakan aku sudah mengantok tahap gaban...bukan niat tuk mengantuk sebegini rupa...
Tapi...kepenatan memecut di atas highway utara selatan dari KL ke IPOH selama 2jam telah membuatkan aku mengantuk...ditambah pulak pagi nih aku bangun dari tido seperti biasa seperti waktu bekerja...
Atooiii...aku sudah lemao...mau tido....huhuhuh...
Kelihatan pakcik-pakcik...uncle-uncle semua enak tido dibuai mimpi walaupun kesakitan yang dirasai tidak siapa yang tahu...even anak-anak cucu cicit isteri-isteri masing-masing pun tak mampu tuk memahami kesakitan yang mereka rasai...
Pakcik Idris ayah kepada teman karibku Nur Izan...kelihatan sungguh lesu tidak bermaya akibat serangan darah tinggi...walaupun aku tak merasai kesakitan yang dirasai beliou...tapi jelas terpancar kesusahan untutk beliou menanggung kesakitan...semoga ayah awak cepat sembuh wahai teman...
Mata ku makin lama makin mengecut...seolah-olah mengecut akibat kemengantukkan yang dialami oleh jiwa ragaku....sekian, selamat mengecut mata di tepi katil pesakit...!!~




~wad 7B, Hosp. Raja Permaisuri Bainun, wif my friends Ree Reen-Kak Cidot-Epoi~


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment