Sunday, April 29, 2012

Buat Teman

Maafkan aku kerana aku dah terkasar bahasa...
Maafkan aku kerana buat kau terasa...
Maafkan aku sebab aku tak dapat nak terimanya...
Maafkan aku teman...


Kau ngan aku dah berkawan lama...
Mustahil tuk aku terima kau lebih dari segalanya...
Walaupun aku tahu perasaan tuh kau dah simpan lama...
Tapi maaf...aku tak mampu berikan lebih seperti yang kau minta...


Kau dan aku masing-masing dah berpunya...
Tolong la jangan nak buat kerja gila...
Kau tak sayang ke kat awek kau yang sentiasa setia...?
Aku tak rela buat kekasih hati ku terluka...


Maaf kerana aku tolak perlawaan tuk kita berjumpa...
Kerana aku tak nak kau terus terluka...
Hati ku ini hanya milik dia...
Takkan ada yang kedua untuk sesiapa...
Kerana aku setia padanya...


Tak pernah aku berikan pape harapan pada kau...
Maafkan aku...plz tolong jangan terus mengharap...
Aku sayangkan persahabatan yang suda lama kita bina...
Maafkan aku teman...
Selamanya aku hanya mampu anggap kau sebagai seorang KAWAN...






Layan perasaan sesorang @McDonald Petronas, Taman Dagang
29/04/2012 20:17p.m



No comments:

Post a Comment