Thursday, April 26, 2012

CORETAN JIWANG SEMENTARA WAKTU

Aku x mampu tuk blari dari dirimu...tp aku akan btahan walaupn ku xmngerti apakah yg ku rasakn kini... Aku hanya mampu bharap bahawa kau adalah milikku & aku adalah plengkap rusuk kiri mu... Walaupn kita hanya mampu mrancang tp hnya Tuhan Yg Maha Mngetahui adakh kau pilihan yg tbaik tuk diriku walaupn aku sedar aku bukanlah yg tbaik tuk dirimu... Aku hanya mampu bdoa agar kau tetap mjadi milikku... Andai kata aku bukan yg tbaik tuk dirimu akan aku blalu bsama-sama angin rindu yg akn sentiasa mnyapa malam2 mu... Agar engkau mngetahui bahawa kau akn tetap brada jauh d sudut hatiku...



11:26 a.m (25/04/2012)
Dpn pc opis smbl mlyn peeling
Soundtrack : Daniel Bedingfield - If U Not The One




#... mungkinkn tputus d tgh jln
mungkinkn tlerai tanpa ikatan
usah ragu dgn takdir
mungkin kita kn bbeza haluan
berakhirnya cerita pcintaan
segalanya ktentuan Tuhan ...#


*dasat bonar daniel bedingfield nyanyi lagu melayu...miahahha*


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment