Friday, April 27, 2012

3 Janji

Sang Kekasih : Awak....boleh tak awak janji dengan saya 3 perkara...??
Pasangannya : Insyaallah....janji ape awak..?
Sang Kekasih : Tolong tunai kan janji nih dengan saya....Andai 1 ari nanti kita ada jodoh...awak berjanji pada saya yang awak....

  1. akan menjadi sahabat karib saya dunia akhirat...??
  2. akan menjadi kekasih hati saya sehingga akhir hayat....??
  3. akan menjadi suami/isteri saya sampai ke syurga...?
Pasangannya :  ^__^  insyaallah...
Sang Kekasih : Tapi...ada lagi 3 janji utama...
Pasangannya : Ape utamanya awak...?Insyaallah saya akan tunaikan sebaik mungkin...  =)
Sang Kekasih : Janji ye yang awak akan tunai kan 3 janji utama nih...cz 3 janji nih lebih penting dari 3 janji td...  =)   Andai kata 1 ari nanti saya telah tiada dan akan tinggalkan awak tuk selama2nya....plsz...janji pada saya yang awak....
  1. akan mencari pengganti yang lebih baik daripada saya...
  2. akan mencari seseorang yang mampu tunai kan 3 janji tadi kepada awk...
  3. akan sentiasa mendoakan kesejahteraan saya di sana...
Pasangannya : Terdiam seribu bahasa...
Sang Kekasih : Promise me my dear...that u will make it come true...  =)




Inspirasi : Drama 3 Janji TV3



*~can u make the promise to me...?~*

No comments:

Post a Comment