Tuesday, August 14, 2012

Hatiku <3

Errmm....lately nih aku xtao nape aku cepat sangat touching ngan orang sekeliling aku...xpecially orang-orang yang aku sayang....ermm...nak kata datang bulan...yes aku baru lepas datang bulan...xkan hormon aku still xcentre lagi kot... =,='

Masalah tul la...pernah sekali...aku terasa dan marahkan orang lain...tapi trafik jamboo plak yang jadi alasan tuk aku lepaskan kemarahan aku...membebel-bebel berkilo-kilo aku luahkan kemarahan trapik jamboo tuh kat pokcik...alhamdulillah dia menjadi pendengar setia melayan karenah aku...dia sabar dan tenang jer melayan setiap amarah aku terhadap sesuatu punca yang dia sendiri pun xpasti...
"maaf kerana saya berperangai kebudak-budakkan...terima kasih kerana sudi menjadi pendengar setia luahan hati saya..."
Pokcik hanya mampu gelak dan senyum jer...
Ya Allah...aku malu dengan diriku kerana membiarkan perasaan marah mengusai jiwa ku...ampunkan aku Ya Allah....

Even kekadang aku pun terasa ngan pokcik gak lately nih...tapi xde sebab munasabah pape pun tuk aku terasa atau nak majok xpasal-pasal ngan dia...walhal dia xpenah wat pape pun tuk aku terasa berbagai...setiap teguran atau nasihat dia pun bukan dengan cara memarahi aku atau membuatkan aku terasa...tapi ntah la...aku sendiri pun xtao nape aku jadi camtuh...terasa xbertempat...

Aku bukan terasa disaat aku ditegur atau dinasihati...tapi aku terasa disaat sesuatu yang aku harapkan dari dia tidak terluah olehku...dan akhirnya aku mendiamkan diri...menyembunyikan perasaan kebudak-budakkan ku...lalu melayan perasaan dengan menengok bulan bintang dan bunga api diawangan...sambil menghirup udara kL yang dah xbape nak segar bercampor asap berbagai...serta ditemani butir-butir manik yang mengalir dikelopak mata....itulah cara ku tuk memujuk hati yang lara...(cciiisss ppooddaahhh...)
"pokcik...saya minta maaf..." =,='
Honestly aku xpernah camnih...nape tetiba aku leh jadi syahdu camnih...??nnngggeeeeeee......!!giler emo telebey nih...attoooiii....

Errmmm....kalo la pokcik baca nih...memang konpom aku kena gelak dengan dia...nnggeeee....!!
Majok kang...majok kang.....cepat pujok...!!huhuhuuh...

^__^'

Watch "Lifehouse - You And Me" on YouTube

2 comments:

  1. cepat la majuk..kite xnak pujuk..hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...ala...cmne kte nk majok kalo budak-budak takmo pujuk...huhuhuh...
      thanks dear for following me... =)

      Delete