Tuesday, September 25, 2012

~B.E.R.S.A.W.A.N.G~

PhotobucketPergghhh....giler bersawang berkematu dah blog aku nih...dah hampir 3 bulan rasanya aku tak ngupdate...hohohoho....maaf la erk...kebizian berpuasa...disusuli kebizian berhari raya terlampau dan diakhiri kesibukkan kenduri kendara yang perlu aku hadiri...ngalah YB ko jejah...hahahhahaa....pape pun hopefully masih ade yang sudi membaca coretan gila-gila aku nih...hohohohoohoh....

PhotobucketAssalamualaikum dan selamat pagi ku ucapkan kepada semua teman-teman, rakan-rakan, sahabat-sahabat dan para pembaca sekalian...amacam ampa semua sehat tak?aku Alhamdulillah as usuall ceria-ceria seperti biasa...seperti selalu alwaysz happy go lucky...hehehehe...tetiba nak tergelak pun ada nih....cz just now aku ada dapat 1 komen FB daripada member lama aku zaman kekanak rebina dulu mengatakan yang dia selalu tengok status FB aku yang ceria-ceria jer setiap pagi...and she like it...dan she asked me camne aku still maintain tingtong camnih since dari sekolah sampai sekarang...hohohoho....sory dear...gua pun tak tau nape tingtong gua nih tak pernah berubah-ubah...janji orang sekeliling gua pun turut happy bila bersama gua..heheheheh...peace...
Photobucket 
PhotobucketItu cerita daripada member 1sekolah aku dulu...1sorang nih plak just member hangout besa-besa jer...tanya soalan kat aku...apa tips yang aku pakai tuk always happy go lucky cmnih...even aku ada masalah cam mana pun aku tetap tingtong seperti biasa...tak terpamer diwajah masalah-masalah aku...hahahahha...atoii mak...korang nih tul-tul la buat aku ketawa...camnih la..senang cerita...masalah idop aku tak pernah aku campor aduk kan dengan masalah kerja...masalah cinta tak pernah aku mix and match kan dengan masalah negara...and setiap kali aku terasa tertekan atau serabot...aku akan amik wuduk tuk sejukkan hati, perasaan dan permikiran aku...dan aku adalah seorang yang suka suka suka bercerita...
PhotobucketSetiap masalah aku atau persoalan atau pape kemusykilan yang akan boleh buat kan aku serabut...akan aku cerita atau bertanya pada seseorang yang aku benar-benar percaya...antara orang-orang yang selalu aku kongsi story aku ialah MY MAK, MY BFF's and MY Pokcik...setiap orang tuh berbeza-beza story nya...tak semua masalah aku boleh aku kongsi dengan MY MAK...and tak semua masalah aku akan aku kongsi dengan MY BFF's...camtuh gak ngan MY Pokcik...tapi majoritinya...aku banyak berkongsi story aku keseluruhannya hanya pada yang SATU...Allah Yang Maha Mengetahui...

PhotobucketPhotobucketSetiap malam sebelum tido plak...aku selalu berdoa agar
"...ESOK ADALAH HARI YANG TERBAIK DAN LEBIH BAIK DARIPADA HARI INI..."

Itu baru member aku...lom pokcik lagi...hahahahaha....pokcik punya statement plak lagi terbaik...
Photobucket"Cik adik oii...awak nih tak reti-reti nak rasa penat ke?susah nak tengok awak penat...and susah nak tengok awak mengantuk..."
PhotobucketHahahahhaha...cam hyper aktif sokmo plak aku nih erk...
Ntah la aku sendiri pun tak sedar memang aku camnih ke?setahu aku...aku kekadang menguap gak depan pokcik tuh...tuh bukan ke dah menunjukkan aku mengantuk...?hehehehhe....ntah la pokcik punya pahaman mengantuk camne den pun tak tao...hihihihihi....

PhotobucketTapi sememangnya-memangnya...aku adalah seorang yang susah nak tido awal...but bangun awal YES...aku memang senang tuk bangun awal...so pokcik...kalo awak nak tengok saya kepenatan keletihan kemenantokkan camne tuh...awak kena la tunggu erkk...Insyaallah ada jodoh diantara kita 1ari nanti...awak sendiri leh tengok cam mana rupa saya mengantok k...time tuh 24jam awak sendiri leh tengok camna keadaan saya t....ngalah anak kucim bila menjelang kemenantokkan saya kang...baru awak tao...hahahhahahaha

K lah...dah merepek bebukan dah aku nih...so nextime la kita main story mory lagi k...
PhotobucketPhotobucketC yu ollszz nextime...RECEIVE LOVE...PEACE YEW....Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment