Thursday, September 27, 2012

AMARAH

Kesabaran....
Kemarahan....
Kesakitan di hati....
Kebengangan....
Kemengamukkan....
Kesemua apa yang aku rasakan tuh, semuanya masih lagi terbatas...
Tolong jangan sampai aku sepak terajang kau macam aku sepak terajang bola futsal hari-hari atau macam aku sepak terajang pintu bilik aku arituh...
Plzz...tolong jangan buat aku MARAH, BENGANG, SAKIT HATI, NAK MENGAMUK apa semua...
Sebab aku tak suka...aku tak suka marah marah...aku tak suka main maki maki....aku tak suka main tarik tarik rambut nih...
Jadi wahai PEREMPUAN...tolong jangan buat aku marah....
AKU TAK SUKA....

Astaghfirullah al'azim
Ya Allah...Kau tenangkan lah hati hamba Mu ini...
Ya Allah...Kau jauhkan lah aku daripada gangguan jin dan syaitan yang menghasut...
Ya Allah...Kau sejukkan lah hati ku daripada dikuasai oleh perasaan amarah ini...
Ya Allah...Kau sabar dan tabahkan lah hati hamba Mu ini dengan segala ujian yang melanda...
Amin Ya Rabbal 'Al-amin...

No comments:

Post a Comment