Monday, June 25, 2012

XTVT di ujung minggu...

Assalamualaikum...entry kali nih aku nak kongsi ngan korang serba sikit pasal hobi aku di ujung minggu yang selalu aku buat bersama sahabat-sahabat ku...selalu nya kemana sahaja kitorang pergi...atau apa sahaja xtvt yang kitorang buat cam jalan-jalan cari makan...cycling...picnic...atau sebagai nya...semestinya camera akan berada sama...so di mana ada kamera...di situ ada kami...hohohoho...anyway kitorang nih bukan lah pakar photoshot sesangat...just for fun...tangkap-tangkap gambar sesuka ati...possing sana sini...buat gaya ala-ala comey...janji layan...masing-masing having fun..  =)

Ini adalah salah satu hobi aku...iaitu men tangkap-tangkap gambar bersama sahabat-sahabat tersayang....kat mana jer terasa mana port cantik,...kitorang singgah sebentar...touch-up ckit-ckit...standby..ready...klikk klikk...hahahhahaa....kitorang nih masih dalam proses bawah daripada beginner lagi tentang bab-bab photoshot-potoshot nih...so kalo ade sebarang komen kutukkan atau kritikkan yang membina...amat lah di alu-alu kan...hohohoho...so xmo banyak citer....let me share wif yu ollszz wif my luvly latest moments bout my hobbies...  ^__^

1st of all...let me introduce yu ollszz...dengan kakak kepada kitorang smua....kitorang bagi nama manja beliou KAK ODAH a.k.a KAK CIDOT (yang mna sempat panggil)...umo?hohohoho...biarlah rahsia....comey kan my sistas??sistas len mak pak tao...hehehehe....

~ Kak Cidot a.k.a Kak Odah ~


Perkenalkan...nih second kakak ako...kakak tao yang nih...so pelisz wahai adek-adek yang masih bersekolah....tolong la...jangan ngorat-ngorat kakak saya...cian dia...hohohohoho....nama panggilan beliou ialah REEREEN...  ^__^  still single label-label tao...sape nak ngorat?sila tinggalkan nama and nombot tepon k...hahahhahahaha...

Kakak besar kawasan Setapak...ReeReen  =)

Ini pulak adek kecik kitorang...NURIZAN nama d panggil...beliou adalah anak jati sungai sipot....kalo nak minta sponsor sipot sedot...sila la minta kat beliou...anak tokei sipot sedut nih...hehehehhe... :p

.:: Tokei sipot sedot - NurIzan ::.

Alamak....ade someone yang tertinggal la...jap-jap mao skodeng mana pic dia yang tomey-tomey...hah!!nih dia...  ^__^  her name is HUDA...dia ngan aku sebaya...percaya tak??nape??tak caya erk??nih lagi sorang sahabat ku yang selalu jer dingorat oleh bebudak sekolah...cian member aku sorang nih...tak larat nak menjawab sekolah mana tingkatan berapa...huhuhuuh....takpe-takpe...janji kamo tetap comey d mata hati ku...  :p

<3 Adek manis Huda <3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hahahahaa...k last but not least...nih ako...  ^__^

I <3 U


Gambar-gambar nih di ambil 2minggu lepas di Taman Rimba Alam Persint 15, Putrajaya...port menarik bagi kitorang...sebab takder orang...hahahha...ye lor...taman nih still dalam pengubahsuai ape ntah lagi... 

Sygnya...huda tak dapat join time nih...  =(


Xtually banyak xtvt aku yang sebelum-sebelum nih aku tingin nak kongsi ngan korang semua...percutian aku kat Universal Studio Singapore...cycling kat Taman Botani...xtvt makan-makan...cuci-cuci mata...ape semua la...tp network aku pun tak bape betoi sangat...so tak berani la aku nk upload banyak-banyak pic nih...kalo korang nk layan...leh la add aku kat muka buku erk...situ memang banyak la album-album xtvt semasa aku...hohohooho...tunggu next entry la erkk....k lah...mao tido dulu...selamat malam semua..

Aku mendoakan semoga talian persahabatan kitorang nih xde xpired sampai bila-bila...amin...  =)



No comments:

Post a Comment